Dimecres, 01 de Maig de 2024

La marca Vermut de Reus, en fires, esdeveniments i també al cinema

03 de Febrer de 2022, per Marc Busquets Obré
  • La presentació de l'estratègia per promoure el Vermut de Reus s'ha fet aquest dijous

    Reus.cat

La regidoria de Promoció de Ciutat ha dissenyat un pla d’accions promocionals amb la complicitat dels elaboradors locals de vermut que "posarà en primera línia la força i la capacitat d’atracció d’aquest producte àmpliament reconegut arreu", segons ha destacat la regidora del ram, Montserrat Caelles, aquest matí de dijous en roda de premsa. 

Aquesta ha exposat que un dels objectius del pla estratègic de l'agència Reus Promoció per a l’any 2022 "passa per promoure els productes de proximitat del territori, donant suport a la seva comercialització, sensibilitzant sobre el seu consum i promocionant les marques del territori a l’exterior".

En aquest sentit, ha assenyalat, i "per tal d’incrementar el posicionament de Reus com a capital del vermut, hem dissenyat una important sèrie d’accions promocionals que reforcen la capacitat d’atracció del turisme cultural, obrint-nos també a un públic interessat en l’enoturisme a més de seguir incidint en la marca de ciutat Reus, ciutat amb geni, tot plegat per allargar l’estada dels visitants a Reus"

Les accions promocionals es duran a terme en indrets com Andorra, Madrid, Terrassa, o Ciudad Real, entre altres, i aborden des de la presència en fires especialitzades fins a tastos, concerts i iniciatives similars. La programació prevista es pot consultar, al detall, en aquest enllaç

A banda de totes aquestes accions de promoció exterior, ha apuntat Caelles, també s’han planificat un seguit d’accions que promocionaran la marca Vermut de Reus "aprofitant els principals actes i esdeveniments que hi ha a la ciutat com els congressos i convencions de FiraReus i els esdeveniments esportius i culturals". En aquesta línia, la regidora ha volgut posar d'exemple que la marca ha patrocinat la pel·lícula Nosaltres no ens matarem amb pistoles, produïda per Lina Badenes (Turanga Films) i Belén Sánchez (Un Capricho de Producciones) i dirigida per Maria Ripoll.

Campanya "El vermut de Reus està fet de Reus"



Amb la presència dels xefs Germans Torres, Pep Moreno i Ferran Cerro, ambaixadors de la marca, "iniciem l’any amb la campanya mediàtica "El vermut de Reus està fet de Reus"", ha avançat Caelles. Els esmentats cuiners van participar en la gravació d’un espot publicitari en què, seguint el fil conductor dels principals ingredients del vermut i del seu procés d’elaboració, es mostren alguns dels espais patrimonials més emblemàtics de la ciutat i es fa referència als artistes més internacionals.

A l’espot se li afegeix també l’enregistrament de tres showcookings en què els cuiners han fet una recepta especialment creada per a l’ocasió. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

Anacleto de Reus  03 de Febrer de 2022

VERMUT DE REUS

Sí Vermut hecho en Reus de Reus, pero no hay una denominación de Origen, y eso es lo esencial, es como decir que tenemos la NORMA UNE, que no la tenemos. Por eso el Vermut de Reus, no es un producto que tenga denominación ni certificado de calidad. Es querer y no poder.*** Ahí es donde tiene que tiene que trabajar y ser pioneros en algo que se quiere promocionar, si no saben, contacten con alguien que les indiquen cómo hacerlo. **** A trabajar y a promocionar algo que tiene que ser la estrella de un producto si se quiere implantar nacional y mundialmente. Saludos.