Aquest divendres presentat, al restaurant la Giberga, la campanya de Nadal d'El Tomb de Reus. L'han batejada com La tómbola del tomb, que preveu la distribució de butlletes entre les botigues adherides per tal que els clients les adquireixin. Aquestes "tenen premi" i, a més, tindran caràcter solidari. La regidora de Promociò Econòmica, Montserrat Caelles, ha estat present a l'acte i ha mostrat el seu suport a la iniciativa de l'associació comercial.
Es repartiran, als establiments associats, un total de 17.457 butlletes (que representen 8.729'50 euros "solidaris") amb la imatge de la campanya. Aquestes tindran un preu de 0,50 euros "totes tenen premi segur", tal com s'ha apuntat des d'El Tomb. Les butlletes "es poden comprar, regalar, posar al lot de nadal, o afegir a l'amic invisible".
Tota la recaptació anirà destinada a les entitats Reus Refugi, Associació Dr. Tosquelles, Fundació Federic Bara i a la campanya Cap nen sense joguina.
En aquestes butlletes hi ha premis de "tota mena". Hi ha, posem per cas, més de 3.400 regals d'euros "tipus Bons Reus"; més de 3.400 premis en descomptes; o més de 9.800 regals "en comprar o consumir" als establiments adherits. En aquest sentit, des de l'entitat s'ha manifestat que s'hi poden trobar més de 1.400 regals directes en vals de compra (dos premis de 1.200 euros, de 600 i de 200), dos canvis d'imatge oferts per tres establiments diferents, "creant sinrgies entre ells, lots de llibres, o tractaments".
"Esperem que sigui una campanya de proximitat amb la ciutadania i poguem donar un impuls econòmic per a aquestes dates tant actives per als comerços d'El Tomb de Reus", s'ha conclòs.
Es repartiran, als establiments associats, un total de 17.457 butlletes (que representen 8.729'50 euros "solidaris") amb la imatge de la campanya. Aquestes tindran un preu de 0,50 euros "totes tenen premi segur", tal com s'ha apuntat des d'El Tomb. Les butlletes "es poden comprar, regalar, posar al lot de nadal, o afegir a l'amic invisible".
Tota la recaptació anirà destinada a les entitats Reus Refugi, Associació Dr. Tosquelles, Fundació Federic Bara i a la campanya Cap nen sense joguina.
En aquestes butlletes hi ha premis de "tota mena". Hi ha, posem per cas, més de 3.400 regals d'euros "tipus Bons Reus"; més de 3.400 premis en descomptes; o més de 9.800 regals "en comprar o consumir" als establiments adherits. En aquest sentit, des de l'entitat s'ha manifestat que s'hi poden trobar més de 1.400 regals directes en vals de compra (dos premis de 1.200 euros, de 600 i de 200), dos canvis d'imatge oferts per tres establiments diferents, "creant sinrgies entre ells, lots de llibres, o tractaments".
"Esperem que sigui una campanya de proximitat amb la ciutadania i poguem donar un impuls econòmic per a aquestes dates tant actives per als comerços d'El Tomb de Reus", s'ha conclòs.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics