Els principals representants del sector turístic de la Costa Daurada, més concretament els responsables dels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), han signat el nou Pla Conjunt de Promoció Turística per aquest 2021 amb un pressupost d'1,5 milions.
Aquest pla de promoció, iniciat el 2014, té com a objectiu fonamental aplicar una part dels recursos obtinguts provinents de l'impost a les pernoctacions en establiments reglats i és la FEHT l'encarregada de gestionar-la íntegrament. Així doncs, des de fa diversos anys, s'han creat unes sinergies "molt positives" entre el sector públic i el privat per "assolir objectius de promoció, tan relatius a la Costa Daurada, com a les poblacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, i també dels establiments turístics: hotels, càmpings i apartaments".
Enguany, el Pla té un pressupost d'1,5 milions, una quantitat superior a la dels plans anteriors "a causa de les dificultats que està passant el sector turístic", segons s'ha apuntat aquest divendres en roda de premsa. Aquest increment "ha estat possible gràcies a l'esforç" realitzat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, tal i com s'ha assenyalat.
La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona; Meritxell Roigé, el president del Patronat de Turisme de Salou; Pere Granados; la regidora de Projecció Exterior i Turisme de Cambrils; Marta Borràs; la regidora d'Innovació i Turisme de Vila-seca, Cristina Cid; i la presidenta de la FEHT, Berta Cabré, han estat els representants que, amb la signatura del Pla, han donat el seu tret de sortida per enguany.
Cabré ha manifestat que "estem molt agraïts a la Diputació de Tarragona i als Ajuntaments de Salou, Cambrils i Vila-seca per tornar a reactivar el pla de promoció conjunt. És un fet que demostra la bona sintonia i que la col·laboració público-privada pot funcionar perfectament. Enguany, tots tenim el mateix objectiu: reactivar la demanda turística a la nostra destinació i aquest Pla ens ajudarà amb moltes i diverses accions promocionals".
Les accions més destacades
El sector turístic es troba en una situació "complicada a causa de la pandèmia". Així doncs, principalment les accions promocionals que s'activaran properament van destinades als mercats nacional, estatal i als europeus (els que tindran més facilitat per visitar-nos aquest estiu, han comentat els representants de les entitats).
Tot i que també es faran accions en aquells països com Rússia i de l'Europa de l'Est on es preveu que properament també puguin visitar la Costa Daurada. Les accions principals del pla aniran destinades a comunicació, promoció esportiva, publicitat, marketing digital i promoció turística.
Així, aproximadament el 35% del pressupost del pla d'enguany va dirigit al mercat nacional, un 28% al francès, un 16% a la resta d'Europa, un 12% al rus i països de l’Europa de l'Est i, finalment, un 9% a la promoció d'esdeveniments esportius. A més, enguany es posarà en marxa una primera acció per captar un nou mercat com és Israel.
Aquest pla de promoció, iniciat el 2014, té com a objectiu fonamental aplicar una part dels recursos obtinguts provinents de l'impost a les pernoctacions en establiments reglats i és la FEHT l'encarregada de gestionar-la íntegrament. Així doncs, des de fa diversos anys, s'han creat unes sinergies "molt positives" entre el sector públic i el privat per "assolir objectius de promoció, tan relatius a la Costa Daurada, com a les poblacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, i també dels establiments turístics: hotels, càmpings i apartaments".
Enguany, el Pla té un pressupost d'1,5 milions, una quantitat superior a la dels plans anteriors "a causa de les dificultats que està passant el sector turístic", segons s'ha apuntat aquest divendres en roda de premsa. Aquest increment "ha estat possible gràcies a l'esforç" realitzat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, tal i com s'ha assenyalat.
La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona; Meritxell Roigé, el president del Patronat de Turisme de Salou; Pere Granados; la regidora de Projecció Exterior i Turisme de Cambrils; Marta Borràs; la regidora d'Innovació i Turisme de Vila-seca, Cristina Cid; i la presidenta de la FEHT, Berta Cabré, han estat els representants que, amb la signatura del Pla, han donat el seu tret de sortida per enguany.
Cabré ha manifestat que "estem molt agraïts a la Diputació de Tarragona i als Ajuntaments de Salou, Cambrils i Vila-seca per tornar a reactivar el pla de promoció conjunt. És un fet que demostra la bona sintonia i que la col·laboració público-privada pot funcionar perfectament. Enguany, tots tenim el mateix objectiu: reactivar la demanda turística a la nostra destinació i aquest Pla ens ajudarà amb moltes i diverses accions promocionals".
Les accions més destacades
El sector turístic es troba en una situació "complicada a causa de la pandèmia". Així doncs, principalment les accions promocionals que s'activaran properament van destinades als mercats nacional, estatal i als europeus (els que tindran més facilitat per visitar-nos aquest estiu, han comentat els representants de les entitats).
Tot i que també es faran accions en aquells països com Rússia i de l'Europa de l'Est on es preveu que properament també puguin visitar la Costa Daurada. Les accions principals del pla aniran destinades a comunicació, promoció esportiva, publicitat, marketing digital i promoció turística.
Així, aproximadament el 35% del pressupost del pla d'enguany va dirigit al mercat nacional, un 28% al francès, un 16% a la resta d'Europa, un 12% al rus i països de l’Europa de l'Est i, finalment, un 9% a la promoció d'esdeveniments esportius. A més, enguany es posarà en marxa una primera acció per captar un nou mercat com és Israel.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics