Des de dimecres i fins aquest diumenge, la fira de turisme de Madrid FITUR permet posar en contacte els Patronats amb el sector turístic i el públic final que hi assistirà durant aquest cap de setmana. En un espai de més de 100 metres quadrats, l'Aliança Turística de la Costa Daurada torna a estar present en una de les fires turístiques més importants del calendari professional. Més de 200 empresaris s'han donat cita a l'estand dels muncipis, amb l'objectiu de concretar reunions amb contactes professionals nacionals i estrangers.
Les percepcions que s'han derivat dels contactes realitzats fan pensar en bones previsions vers aquesta temporada, tot i que el mercat nacional és un dels que més retarden la seva decisió de destinació vacacional i en conseqüència, les seves reserves.
Com a novetat, Reus, Vila-seca La Pineda Platja, Cambrils i Salou han presentat un nou element de promoció conjunt, un catàleg de captació amb una imatge renovada i una reestructuració de continguts, oferta per productes, agenda conjunta i destacats de cada destinació.
Durant el cap de setmana, FITUR canvia la seva fisonomia per obrir-se al públic final. Madrid és un dels mercats emissors més importants per al territori, i es caracteritza per un perfil molt familiar, per tant molt en consonància amb l'oferta especialitzada de la Costa Daurada.
Les novetats de la Costa Daurada central
Els municipis de l'Aliança han aprofitat la fira per presentar les seves novetats més destacades. En aquest sentit, l'Agència de Promoció de Ciutat 'Reus Promoció' s'ha presentat com a Capital de la Cultura Catalana 2017, un esdeveniment excepcional a la ciutat, amb una extensa programació que es desenvoluparà al llarg de l'any, una magnífica ocasió per a la promoció de Reus en el panorama del turisme cultural.
Salou ha presentat l'Smart Times 2017, Hola Salou! Una important trobada mundial de cotxes Smarts, de la mà de la marca Mercedes-Benz, que tindrà lloc el 16 i 17 de juny. Per tal de potenciar la promoció de l'esdeveniment, a l'estand s'ha pogut veure un dels Smarts més atractius de la marca, un clar exemple del que es podrà veure a Salou aquest pròxim mes de juny.
La gastronomia continua sent el punt diferencial de la promoció de Cambrils a FITUR. En aquest sentit el recent presentat calendari gastronòmic, amb les seves nou propostes anuals, és un dels elements distribuïts al mostrador de l'estand de l'Aliança. Propostes relacionades amb el producte de proximitat i receptes autòctones, formen part de les propostes d'enguany.
Adreçat principalment al públic final, Vila-seca La Pineda Platja aporta a l'oferta turística del territori la seva aposta a favor del wellness, una tendència cada cop més demandada i que complementa la proposta familiar el municipi. L'aposta de l'empresariat vila-secà vers aquest segment aporta diferenciació a la destinació i un destacat atribut de valor a la globalitat de la Costa Daurada.
La fira FITUR arriba enguany a la seva 37a edició i ha incrementat el nombre d'expositors en un 9% respecte els 9.605 registrats l'any passat. Les previsions de l'organització estimen arribar enguany a comptabilitzar més de 230.000 visitants.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics