Diumenge, 15 de Setembre de 2024

El CF Reus professionalitzarà el club i implicarà més a l’afició per assolir l’ascens

16 de Juliol de 2014, per Albert Sas
  • El CF Reus vol fer una crida a l'afició aquesta temporada

    Reusdigital

L'entrada de Joan Oliver en l'accionariat del CF Reus Deportiu no ha suposat tan sols una injecció de líquid en les arques del club sinó que totes les àrees del club estan vivint una revolució. El president de l'entitat, Xavier Llastarri, i el gerent, Ferran Pujol, han presentat aquest dijous les línies mestres del que ha de ser el Reus Deportiu a partir d'aquesta temporada.

El projecte institucional del club estarà basat en tres punts: màrqueting, branding i sentiment. Quant al màrqueting, el club vol més gent a l'estadi i durant més temps. Per aquest motiu s'obriran les portes del camp dues hores abans de l'inici del partit i s'organitzarà una fira als voltant del camp en la que participaran artesans i associacions culturals de la ciutat. Amb això es vol aconseguir que els aficionats vinguin al camp en família i es gaudeixi de tot el matí del diumenge, no només de les dues hores del partit.

Els abonaments, com ja s'esperava, reduiran el seu preu al voltant d'un 5%. Tribuna alta passa de 230 euros a 220, tribuna baixa de 170 a 160 i lateral de 95 a 90, mantenint-se els descomptes de família nombrosa, jubilats i aturats. D'altra banda, també s'han creat els packs L3 i L5, que permetran a l'aficionat que els adquireixi assistir a tres o cinc partits per un preu de 20 i 30 euros respectivament. Pel que fa als nens del futbol base i les escoles amb conveni amb el club, continuaran entrant gratis amb la diferencia de que enguany els pares dels primers entraran de franc i els segons tindran un preu reduït de 1-2 euros, encara per confirmar.

Respecte al branding, la principal novetat serà la professionalització de totes les àrees del club, però posant èmfasi en el futbol base. A part de reforçar els valors d'esportivitat i respecte al rival, es reforçarà tot el que envolta al jugador, intentant que el futbol i els estudis siguin compatibles i no generin problemes familiars. Així es posaran a disposició de tots els jugadors del club, professionals de la dietètica, psicologia i tutors de gestió del temps, entre altres.


Pel que fa al sentiment, des del club es creu que ha arribat l'hora de premiar la fidelitat dels socis que porten tota la vida animant al Reus Deportiu. D'aquesta manera, els socis de més de 75 anys que portin almenys 25 anys a l'entitat rebran l'escut d'argent del club i un carnet vitalici que els permetrà l'entrada als partits gratuïtament.

L'encontre entre Reus  i Vila-real servirà de presentació

Tal i com es va anunciar fa uns dies, el partit de presentació de la temporada serà el proper 26 de juliol contra el Vila-real. A les 7 de la tarda, el club ha organitzat una fira infantil que comptarà amb inflables i jocs populars amb l'objectiu que els socis s'acostumin a arribar més aviat als partits. A les 8 del vespre, tindrà lloc la presentació dels jugadors a l'estadi, i a dos quarts de 9, el partit.

Ferran Pujol ha recordat que aquest partit és de pagament per a tothom però ha confirmat que aquells que adquireixin entrada rebran un descompte del preu pagat en el preu de l'abonament.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges