"Resulta absurd estar al centre de Reus per tenir més visibilitat i no estar a la xarxa". Així expliquen des del Tomb de Reus la necessitat de desenvolupar el nou web que han presentat. El portal busca ser "un web utilitzat al carrer", en paraules de Jacint Pallejà. Per aquest motiu, s'ha apostat per fer-lo adaptable a tot tipus de dispositius.
Un dels altres atractius que s'han destacat és el cercador incoroporat, que permet buscar, a més d'establiments concrets, productes, serveis o marques i saber en quins comerços associats es troben disponibles. A banda, el web compta amb un directori que permet fer cerques en funció dels diferents grups d'activitats.
Un web viu
L'espai estarà actualitzat constantment ja que compta amb una secció dedicada a notícies generals i un altre, 'Tot el que busques', que recull les ofertes i promocions que es fan tant al Tomb de dia com al Tomb de nit. A més, els negocis podran actualitzar amb notícies pròpies els seus perfils i al mateix temps poden enllaçar-hi l'activitat que desenvolupen a les diferents xarxes socials.
Pallejà ha demanat a tots els establiments associats que facin pinya per la construcció del portal i ha manifestat que "tenim la gran necessitat d'ensenyar el millor de Reus fora i el web és una bona eina per fer-ho".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics