El proper cap de setmana, 8 i 9 d'abril, tindrà lloc el 6è Rally Catalunya Històric, la prova de regularitat per a automòbils clàssics que organitza el RACC i que per segon any puntuarà per als diferents Campionats de Catalunya de Regularitat per a automòbils Clàssics i Legend. Aquesta prova, que torna a tenir la sortida i l'arribada diàries a Salou, és una de les poques que en els darrers dos anys ha pogut disputar-se malgrat la pandèmia.
La prova constarà d'un itinerari de 430,39 quilòmetres dels quals 144,81 són de regularitat controlada distribuïts en 10 trams en carretera tancada. Un dels grans al·licients del ral·li és que una bona part d'aquests trams s'inclouen en l'itinerari del RallyRACC del mundial. El primer dia se'n faran tres: Gavadà, Pratdip i Riudecanyes. I el dissabte, segon i darrer dia, se'n faran set més, tots diferents: Duesaigües, el Pont d'Armentera, Vallespinosa, Savallà-Conesa, Querol, Pontons i el Montmell.
La sortida serà a dos quarts de sis de la tarda des del passeig Jaume I de Salou. Aquesta primera etapa finalitzarà al mateix lloc a partir de dos quarts de deu de la nit. La segona i darrera etapa s'iniciarà a dos quarts de deu del matí del dissabte 9 d'abril i, després de set proves de regularitat, finalitzarà a les sis de la tarda al mateix indret de Salou.
Un total de 53 equips han formalitzat la seva inscripció per a participar en el 6è Rally Catalunya Històric. 33 d'ells ho faran en la categoria Regularitat (mitjanes fins a 55 km/h), 11 en la de Regularitat Sport (mitjanes fins a 70 km/h) i nou en Legend (només exhibició). Els equips guanyadors fa un any de les dues primeres categories, respectivament Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC) i José Luis Moreno-Isidre Noguera (BMW 320i E30), encapçalen la llista de participants.
Paral·lelament a la segona jornada de ral·li, un total de 80 equips participaran en la trobada de cotxes clàssics que també tindrà com a epicentre el passeig Jaume I de Salou. Aquests equips realitzaran un recorregut opcional de 60 quilòmetres i prendran la sortida des del mateix podi del ral·li.
La prova constarà d'un itinerari de 430,39 quilòmetres dels quals 144,81 són de regularitat controlada distribuïts en 10 trams en carretera tancada. Un dels grans al·licients del ral·li és que una bona part d'aquests trams s'inclouen en l'itinerari del RallyRACC del mundial. El primer dia se'n faran tres: Gavadà, Pratdip i Riudecanyes. I el dissabte, segon i darrer dia, se'n faran set més, tots diferents: Duesaigües, el Pont d'Armentera, Vallespinosa, Savallà-Conesa, Querol, Pontons i el Montmell.
La sortida serà a dos quarts de sis de la tarda des del passeig Jaume I de Salou. Aquesta primera etapa finalitzarà al mateix lloc a partir de dos quarts de deu de la nit. La segona i darrera etapa s'iniciarà a dos quarts de deu del matí del dissabte 9 d'abril i, després de set proves de regularitat, finalitzarà a les sis de la tarda al mateix indret de Salou.
Un total de 53 equips han formalitzat la seva inscripció per a participar en el 6è Rally Catalunya Històric. 33 d'ells ho faran en la categoria Regularitat (mitjanes fins a 55 km/h), 11 en la de Regularitat Sport (mitjanes fins a 70 km/h) i nou en Legend (només exhibició). Els equips guanyadors fa un any de les dues primeres categories, respectivament Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC) i José Luis Moreno-Isidre Noguera (BMW 320i E30), encapçalen la llista de participants.
Paral·lelament a la segona jornada de ral·li, un total de 80 equips participaran en la trobada de cotxes clàssics que també tindrà com a epicentre el passeig Jaume I de Salou. Aquests equips realitzaran un recorregut opcional de 60 quilòmetres i prendran la sortida des del mateix podi del ral·li.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics