Divendres, 03 de Maig de 2024

Alumnes de l'institut Gaudí expliquen contes als infants del Servei d'intervenció socioeducativa Mestral

28 de Novembre de 2021, per Reusdigital.cat
  • Una imatge del centre cívic Mestral, de Reus

    Cedida

Infants del Servei d'Intervenció Socioeducativa (SIS) Mestral, un servei ubicat al Centre Cívic Mestral que depèn de la Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Reus, han gaudit durant tres dijous d'aquest mes de novembre de l'activitat Donem vida als contes!, que realitzen els estudiants de segon del Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de tècnic d'educació infantil de l'institut Gaudí de Reus. En cada sessió, els alumnes han explicat dos contes a vuit infants d'entre 3 i 6 anys. En total, han participat d'aquesta activitat, una vintena d'alumnes i s'han explicat sis contes.

Donem vida als contes té com a objectiu aproximar els contes i el gust per la lectura als més petits, al mateix temps que l'alumnat practica l'art d'explicar històries i dinamitzar una activitat lúdica-educativa. Aquesta col·laboració entre aquests dos centres, que pertanyen a diferents administracions, s'havia fet amb anterioritat durant dos anys i es va suspendre l'any passat amb motiu de la pandèmia.

Colors, Les meves petites alegries, Ara em dic Joana,  Max i els superherois o El fil invisible són alguns dels contes que s'han explicat. Es tracta d'històries sobre l'amistat, l'amor, els valors, les emocions, els reptes... que transporten a un món imaginari i fantàstic que alhora s'entrellaça amb el món real. Això permet als infants conèixer, explorar i identificar-se amb les situacions viscudes d'una forma plaent i entretinguda. A més d'incentivar l'atenció, l'escolta activa, l'expressió verbal i corporal i el llenguatge.
 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges