El Patronat de la Fundació Inform s'ha reunit aquest dimecres a Reus, amb la presidència en funcions del regidor d'Empresa i Ocupació, Carles Prats.
Formen part de la fundació, amb seu a Sant Pere de Ribes, 15 municipis catalans, com Vilafranca del Penedès, Lleida, Tortosa, Tarragona, Girona, Valls o Sabadell, així com la Mancomunitat Intermunicipal de la Vall del Tenes i l'Escola Pia de Catalunya.
La fundació vol ser un referent formatiu que transmeti i aporti coneixement sota paràmetres de responsabilitat social, treball en xarxa, transnacionalitat i innovació. La reunió s'ha fet a Reus, convidats per la Fundació IMFE Mas Carandell, que és membre del Patronat Inform.
Un dels temes tractats ha estat la presentació al SOC del Pla agrupat SEFED dins la convocatòria FOAP 2021. El projecte SEFED es caracteritza per la reproducció de situacions reals de treball utilitzant la simulació d'empreses com a metodologia d'aprenentatge.
L'alumnat s'integra en un context en el qual es viu l'ambient laboral i es donen les condicions d'una relació de treball que faciliten l'aprenentatge i l'entrenament de situacions, tasques i processos. És una metodologia activa i amb un component clarament professionalitzador que promou la formació per mitjà de l'experiència.
Formen part de la fundació, amb seu a Sant Pere de Ribes, 15 municipis catalans, com Vilafranca del Penedès, Lleida, Tortosa, Tarragona, Girona, Valls o Sabadell, així com la Mancomunitat Intermunicipal de la Vall del Tenes i l'Escola Pia de Catalunya.
La fundació vol ser un referent formatiu que transmeti i aporti coneixement sota paràmetres de responsabilitat social, treball en xarxa, transnacionalitat i innovació. La reunió s'ha fet a Reus, convidats per la Fundació IMFE Mas Carandell, que és membre del Patronat Inform.
Un dels temes tractats ha estat la presentació al SOC del Pla agrupat SEFED dins la convocatòria FOAP 2021. El projecte SEFED es caracteritza per la reproducció de situacions reals de treball utilitzant la simulació d'empreses com a metodologia d'aprenentatge.
L'alumnat s'integra en un context en el qual es viu l'ambient laboral i es donen les condicions d'una relació de treball que faciliten l'aprenentatge i l'entrenament de situacions, tasques i processos. És una metodologia activa i amb un component clarament professionalitzador que promou la formació per mitjà de l'experiència.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics