Amb el suport de la Reale Fundation, la regidoria de Relacions Cíviques, en el marc de la campanya Jo + pel meu barri, engega un nou projecte per "fomentar la cultura digital als barris" de Reus amb la col·laboració de les associacions de veïns. El nou projecte ha permès l’habilitació de vuit punts d’atenció i assessorament digital als locals de les entitats allunyades dels equipaments municipals.
Aquests punts s’han equipat amb equips informàtics i voluntaris que ajudaran els veïns que ho desitgin a aprendre a fer tràmits en línia amb l’Ajuntament i la resta d’administracions, així com la consulta de qualsevol dubte que tinguin. La regidora de Relacions Cíviques, Montserrat Caelles, acompanyada del director de Reale Seguros a la demarcació de Tarragona, Pere Pons, ha presentat aquest matí de dimarts en roda de premsa les línies generals del "nou projecte emmarcat en la línia d’impulsar un canvi de paradigma en la relació amb les entitats i el moviment veïnal de la ciutat perquè les entitats s’empoderin cada cop més com agents socials clau en el desenvolupament de la ciutat i en la bona marxa de cadascun dels seus barris".
Fonts municipals han apuntat que Reale Foundation ha fet una aportació econòmica de 35.000 euros que ha permès la compra d'11 equipaments informàtics complets amb impressora làser amb la finalitat de poder equipar millor els punts d’atenció en els diferents barris, la contractació d’una persona com a formadora dels voluntaris de les entitats que estaran presents als punts d’atenció digital als veïns i una campanya de difusió per permetre que el projecte arribi al major nombre de persones possibles i per tant tingui un gran impacte d’acció entre la població.
Aquesta persona es mourà durant tot un any per les diferents seus de les entitats.
Els locals socials on s’han habilitat els punts d’atenció corresponen a 10 zones de la ciutat: Carrilet, Pastoreta, Fortuny, Montserrat, Sol i Vista/Pelayo, Monestirs, Prim/Sardana i Niloga/carrer Ample.
Equips i voluntaris
Aquests punts s’han equipat amb equips informàtics i voluntaris que ajudaran els veïns que ho desitgin a aprendre a fer tràmits en línia amb l’Ajuntament i la resta d’administracions, així com la consulta de qualsevol dubte que tinguin. La regidora de Relacions Cíviques, Montserrat Caelles, acompanyada del director de Reale Seguros a la demarcació de Tarragona, Pere Pons, ha presentat aquest matí de dimarts en roda de premsa les línies generals del "nou projecte emmarcat en la línia d’impulsar un canvi de paradigma en la relació amb les entitats i el moviment veïnal de la ciutat perquè les entitats s’empoderin cada cop més com agents socials clau en el desenvolupament de la ciutat i en la bona marxa de cadascun dels seus barris".
Deu zones de Reus
Fonts municipals han apuntat que Reale Foundation ha fet una aportació econòmica de 35.000 euros que ha permès la compra d'11 equipaments informàtics complets amb impressora làser amb la finalitat de poder equipar millor els punts d’atenció en els diferents barris, la contractació d’una persona com a formadora dels voluntaris de les entitats que estaran presents als punts d’atenció digital als veïns i una campanya de difusió per permetre que el projecte arribi al major nombre de persones possibles i per tant tingui un gran impacte d’acció entre la població.
Aquesta persona es mourà durant tot un any per les diferents seus de les entitats.
Els locals socials on s’han habilitat els punts d’atenció corresponen a 10 zones de la ciutat: Carrilet, Pastoreta, Fortuny, Montserrat, Sol i Vista/Pelayo, Monestirs, Prim/Sardana i Niloga/carrer Ample.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics