Dissabte, 16 de Novembre de 2024

Una alumna de l'Escola d'Art i Disseny de Reus crea el logotip definitiu del Ball de Marcos Vicente

Els estudiants de primer i segon del Cicle d'Interiorisme i Arquitectura Efímera han treballat la imatge i les seves adaptacions en una de les seves assignatures

09 de Maig de 2017, per Redacció
  • Alumnes de l'Escola d'Art i Disseny de Reus que han participat en el projecte per dissenyar el logotip del Ball Marcos Vicente

    Cedida

  • Logotip del Ball de Marcos Vicente

    Clara Vives

El Ball Parlat de Marcos Vicente continua creixent. Els i les joves de l'escola d'Art i Disseny de la Diputació a Reus són l'última incorporació al projecte, que han creat el logotip que identificarà el Ball. Mentrestant, avancen les classes de teatre i dansa dels nens i nenes de 5è de primària de la Vitxeta i els assajos de tamborí i flabiol dels alumnes de 2n d'ESO del Pi del Burgar. A més, un grup de famílies de la Vitxeta ja està cosint els vestits dissenyats per Josep Maria Casas de la botiga El Barato.

En relació al logotip, els encarregats de dissenyar-lo han estat els estudiants de primer i segon del Cicle d'Interiorisme i Arquitectura Efímera, que van treballar aquesta imatge corporativa dins l'assignatura de Mitjans Informàtics i van presentar deu propostes diferents. L'organització del Ball ha assegurat que "la tria ha estat molt difícil perquè totes haurien pogut funcionar molt bé".

L'autora del logotip i la imatge corporativa escollida finalment per l'organització és l'alumna Clara Vives. L'estudiant ha tingut present en tot moment que es tracta d'un ball de nens, motiu pel qual ha dibuixat un pirata amb un traç infantil i els seus atributs més característics, com l'espasa, el barret i el mocador, però també amb una postura de ball. Pel que fa a la tipografia, ha escollit unes lletres de pal sec i molt contundents, a més, el fet de col·locar algunes lletres sobre el fons blau i d'altres que surten dona més dinamisme a la imatge.

Durant els pròxims dies començarà una campanya de micromecenatge per tal d'estampar el logotip escollit en tots els productes de marxandatge. Per això, la estudiant també ha creat diferents versions de la imatge perquè s'adaptin als diferents suports, a una i dues tintes, en positiu i negatiu, per samarreta amb impressió davant i darrere, per mocadors, xapes, tatuatges i bosses.

La professora de l'assignatura, Anna Gispert, ha parlat de la importància de donar una bona base gràfica als alumnes, que els pot servir tant per preparar bones presentacions com per aplicar als seus projectes d'interiorisme. "El logotip que han fet els nostres alumnes ho tenia tot com a exercici de classe per a aprendre", ha explicat Gispert, qui ha afegit que "a més a més al juny el veuran aplicat i això és molt engrescador". "Estic molt orgullosa dels meus alumnes per la feina feta", ha conclòs la professora.

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

reusdigital.cat Reus Diari Digital alumnes escola d'art

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics