I les propostes?
Es pot aprofitar les convocatòries de premsa per presentar idees! És molt senzill i seria molt útil per a tots!
El portaveu de C's, Juan Carlos Sánchez, exigeix a l’alcalde Pellicer que 'prengui les decisions d’aquest àmbit consultant amb tots els grups municipals'
El grup municipal de Ciutadans (C's) a l’Ajuntament de Reus ha criticat el fet que l’equip de govern local "hagi presentat als mitjans de comunicació el Pla Estratègic de Comerç i Turisme de la ciutat abans de debatre’l i de donar-lo a conèixer a la resta de grups del consistori". El portaveu de C’s, Juan Carlos Sánchez, ha demanat al govern de CiU que "no vagi per lliure quan es tracta de gestionar el comerç de la ciutat". El portaveu critica que el seu grup va preguntar pel projecte de la Targeta Ciutat de la Unió de Botiguers de Reus en el darrer ple municipal i "va mostrar la seva voluntat de treballar per impulsar aquest sector".
Segons Sánchez, per tal de "tractar el comerç com el tema de ciutat que és", cal que el govern “consulti i col·labori amb tots els grups municipals, abans de prendre decisions de forma unilateral”. El portaveu de Ciuatadans ha lamentat que hagin d’assabentar-se de l’existència d’un Pla Estratègic de Comerç "pels mitjans de comunicació". "No vull pensar que l’anunci fet per Pellicer respongui més a un tacticisme electoral de cara al 27S de buscar la foto amb el sector, que no pas a una inquietud i preocupació real de ciutat", ha dit Juan Carlos Sánchez. Per al portaveu de C’s resulta “sorprenent” que en aquesta legislatura “encara no s’hagin convocat la Taula de Comerç ni el consell de l’agència Reus Promoció”.
"Ciutadans no ha entrat a l’Ajuntament per a ser convidats de pedra. Volem participar i construir. Seria positiu que el govern convoqués aquests organismes en breu, sobretot tenint en compte la proximitat de la data d’obertura del centre comercial de Metrovacesa, que tant preocupa als botiguers”, ha argumentat Sánchez, qui ha manifestat que “si tots anem a una, podem fer que el nou complex de Metrovacesa no sigui una amenaça, sinó una oportunitat, i que s’integri en la vida comercial de la ciutat”.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics