Dijous, 28 de Març de 2024

L'Aliança Turística de la Costa Daurada promociona la pròxima temporada a França

El 45% dels francesos que visita l'Estat espanyol ve a Catalunya

21 de Setembre de 2016, per Redacció
  • Representants de l'Aliança Turística de la Costa Daurada

    Cedida

Els municipis de l'Aliança Turística han començat la campanya de promocions de cara la pròxima temporada, a les fires parisines professionals TopResa i MapPro, que van començar aquesta setmana i s'allargaran fins dimecres en el cas de la segona, i fins dijous en el cas de la primera. Aquests certàmens professionals són els més importants de França i van reunir gairebé 25.000 professionals en la passada edició 2015.

La presència dels Patronats de Turisme de Vila-seca, Reus, Salou i Cambrils es desenvolupa en col·laboració amb el receptiu francès Calafell Evasió, agència especialitzada en grups francesos que visiten la Costa Daurada fora de temporada, un dels segments i oportunitats millors per allargar la temporada amb activitats culturals i excursions per tot el territori.

A l'estand de l'Aliança Turística també s'ha venut l'oferta de PortAventura i de Ferrari Land. La feina de les destinacions s'ha completat amb l'assistència dels empresaris d'allotjament del territori desplaçats també a la fira, entre d'altres, BestHotels, 4R, Ohtels, The Element i Estival Grup, així com la de receptius locals com Viatges Olympia i Serhstourism.

França continua sent un dels mercats emissors més importants d'Europa, i pel que fa a Catalunya el segon mercat turístic absolut, just darrera del mercat provenint de l'Estat Espanyol. Cinc milions de francesos van viatjar a Catalunya l'any passat, un 45% de tots els que van triar l'Estat Espanyol com a destinació vacacional.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics