Miquel Àngel Nogueras va iniciar-se al món de les assegurances fa més de trenta anys per tradició familiar -el seu pare ja s'hi dedicava- i per amor a aquesta feina que, assegura, l'apassiona i el manté viu. Des dels seus inicis a l'empresa familiar fins a l'actualitat ha plogut molt, i actualment el Miquel Àngel és el responsable de la xarxa de concessionaris d'automòbils de Fabroker, empresa on va entrar a treballar l'any 2004.
Miquel Àngel, la teva trajectòria al món assegurador és veritablement llarga i intensa, igual que la relació amb el Jordi Ferré.
Sí. Vaig començar amb el meu pare l'any 1984 i vaig passar per tots els departaments de l'empresa per aprendre. I tres anys més tard, el 1987, vaig conèixer el Jordi quan fèiem el curs de corredors; amb ell sempre vam mantenir el contacte i l'amistat fins que, l'any 2004, vaig entrar a treballar a Fabroker, corredoria d'assegurances.
Després de passar per diferents departaments, ara coordina el que aglutina les xarxes d'automoció.
És així. A més, com bé sabràs, un dels socis de Fabroker va començar en aquest món de les assegurances des d'un concessionari. Parlo del Kiko Solà, perquè la seva corredoria va néixer a Motor 23 l'any 1991 i és allí on ell va començar la seva trajectòria. Com entendràs, tenim una llarga experiència en l'àmbit dels concessionaris d'automòbils i ara hem decidit prémer una mica més l'accelerador. Actualment gestionem les assegurances de tres grups molt importants de la província de Tarragona: el grup Jobacar, Motor 23 i el Grup Nicolás que, a més, té extensió a la zona del Garraf-Penedès i Barcelona.
Parlem d'un sector que els darrers anys ha passat per certes dificultats tot i que ara ja comença a remuntar.
És un sector que ha estat molt malmès, que va tenir un boom impressionant al seu moment, però va quedar tocat en època de crisi. Així doncs, en temps durs s'han hagut de cercar alternatives i s'ha apostat per fidelitzar els clients que portaven els vehicles al taller per reparar-los. Nosaltres hem entès això a la perfecció i oferim serveis complementaris, amb l'assegurança com a element de cohesió i vincle principal, perquè som conscients que no tot és vendre cotxes i cal, com et deia, fidelitzar cada client de cada marca.
El servei seria el fet diferencial de Fabroker?
I tant! A nosaltres ens diferencia molt especialment el servei. El mercat té uns preus d'assegurances establerts i els pots retocar mínimament, però en el nostre cas destaquem pel servei. Tingues en compte que nosaltres som cinc persones dins d'aquesta àrea que anomenem 'Auto Dealers' i tenim dues persones dins dels concessionaris d'automòbils, a FORD Tàrraco Center i FORD Vilafranca, que donen servei als clients directament. Això fa que els clients d'aquestes empreses tinguin l'oficina al costat del seu vehicle, amb la màxima proximitat. Amb el nostre equip podem gestionar de manera immediata -in situ- tots els sinistres, les pòlisses i altres demandes que puguin tenir els clients. No cal que truquin per telèfon, els donen el preu al moment, el sinistre el revisen allí mateix...
És uns dels homes de Ferreson...
Els homes de Ferreson som la punta de l'iceberg d'un gran projecte que es mou per la il·lusió i la professionalitat d'oferir servei de qualitat al client d'alta gamma, que es manté per la confiança de clients del passat, present i futur que sempre han apostat per nosaltres i que seguirà creixent amb constància i fermesa. Aquí deixa'm fer una aclucada d'ullet al futur dient-te que em consta que ja es treballa per donar a conèixer les dones de....
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics