La Taula de Turisme de Qualitat de Mont-roig del Camp ja és una realitat. Es tracta d’una nova plataforma d’interlocució entre els agents públics i privats del municipi que vol treballar per definir les estratègies de futur i donar un impuls al sector turístic local.
El nou organisme que s’ha de constituir formalment les properes setmanes es va reunir per primera vegada aquest dilluns a la tarda. A la trobada hi van assistir l’alcalde de Mont-roig del Camp, Fran Morancho i la regidora de Turisme, Yolanda Pérez, que van presentar la iniciativa als integrants, representants del sector turístic local del càmping, del golf i de l’allotjament, proposats per tots els grups municipals, la Fundació Mas Miró i la Universitat Rovira i Virgili.
La Taula de Turisme servirà com a plataforma d’interlocució per a l’orientació, planificació, seguiment i supervisió del Pla Estratègic de Turisme, que ja s’ha posat en marxa. Aquest s’està desenvolupant a través d’un conveni amb la URV, encarregada d’elaborar un diagnosi rigorós sobre la situació econòmica de Mont-roig del Camp en general i del sector turístic en particular.
L’elaboració d’aquest Pla Estratègic de Turisme és una actuació que forma part del Projecte d’intervenció Integral del Barri de La Florida de Miami Platja, que s’ha ampliat a tot el municipi, i un dels compromisos de l’Ajuntament per aquest mandat, inclòs en el Pla d’Acció Municipal 2016-2019.
En la primera trobada ja es va fer una presentació de l’estudi de la diagnosi prèvia de turisme i l’economia municipal i es va acordar participar i cooperar de forma estable i permanent per millorar la competitivitat del sector turístic local.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics