La campanya solidària 'Deixa’t prendre el pèl' per a la investigació del càncer infantil ha recaptat 17.271 euros entre talls de cabell i barberia, donatius, marxandatge i aportacions dels establiments col·laboradors i patrocinadors. La segona edició d’aquesta iniciativa del barber cambrilenc Javier Torrente va convertir diumenge el passeig Marítim de Cambrils en una gran perruqueria solidària. La campanya està impulsada per l’Ajuntament de Cambrils, a través de l’Oficina Tècnica d’Inclusió Social i compta amb el suport de l’associació Barberos de España.
L'esdeveniment va comptar amb la participació d’un total de 81 barbers i barberes de tot l’Estat, que van realitzar un total de 850 talls de cabell i barberia (un 70% més que l’any passat). Durant l’esdeveniment es van recaptar 10.370 euros entre els donatius pels talls de cabell i barba, la venda de samarretes, polseres solidàries de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i altres productes de marxandatge, tiquets per sortejos de productes i aportacions voluntàries de particulars. El resultat d’aquesta xifra més les aportacions fetes pels establiments col·laboradors i patrocinadors suma un total de 17.271 euros bruts. Els fons recaptats es destinaran a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per a la investigació del càncer infantil.
Durant l’esdeveniment es va fer un minut de silenci i es van enlairar globus blancs en homenatge a les víctimes de l’atemptat, coincidint amb el dia que feia un mes exacte dels fets.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics