Divendres, 19 de Juliol de 2024

Alumnes de l'Institut Gabriel Ferrater llegeixen versos per tancar el cicle «Paradigmes»

01 de Juny de 2022, per
El cicle Paradigmes que s'ha dedicat a Gabriel Ferrater amb motiu de la commemoració del centenari del naixement del poeta reusenc, finalitzarà aquest dijous 2 de juny. L'acció final és Les dones i els dies (d'avui), d'Iban Beltran que, en aquesta ocasió, començarà a dos quarts de 8 del vespre al Centre d'Art Cal Massó.

En aquesta ocasió, l'espectacle s'iniciarà en aquest espai cultural de la ciutat i després voltarà per altres indrets de Reus. El muntatge és el resultat d'un treball que s'ha dut a terme durant mesos amb l'alumnat de primer del Batxillerat Artístic de l'Institut Gabriel Ferrater.

Seran els mateixos alumnes els que aniran conduïnt el públic durant tot el recorregut. La fitxa tècnica de l'espectacle es completa amb Ana Pérez, que ha realitzat l'assessorament del moviment; Josep Pedrals, que ha realitzat l'assessorament de la recitació; Carles Pitarch, que ha fet el mutatge audiovisual i, finalment, els alumnes de l'Escola d'Oficis de Mas Carandell, coordinat per Zoraida Roselló, que han fet el reportatge i el making off.

L'acció finalitzarà davant del mateix institut, on l'artista Alba Domingo acabarà amb el mural que representarà l'acció viscuda i quedarà com a mostra de tot el cicle Paradigmes Gabriel Ferrater. Aquest mural ha estat possible gràcies a la col·laboració entre diferents regidories, ja que, a banda de Reus Cultura i ha intervingut el departament de Joventut de la regidoria de Salut i Ciutadania i el projecte Llambordes.

Les entrades per l'espectacle, que costen 4 euros, es poden reservar a https://ticket.reuscultura.cat/ o a la recepció del Museu del raval de Santa Anna, 59.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges