La Unió de Botiguers de Reus (UBR) va presentar, aquest dijous, 19 de febrer, a la Cambra de Comerç de Reus, el projecte Targeta Ciutat, en un amb els president de la UBR, Ernest Juncosa, i de la Cambra, Isaac Sanromà. La targeta podrà ser física o virtual i servirà per promocionar de manera conjunta el teixit comercial i els serveis de la ciutat. A l’acte de presentació hi van assistir un centenar de representants d’entitats, institucions, partits polítics i botigues de Reus.
Aquest projecte també compta amb la col·laboració i suport de diferents institucions i entitats de la ciutat, com són l’Ajuntament de Reus, la Cambra de Comerç, l’Eix Comercial Prim – Sunyer, el Tomb de Reus, el Pallol Passeig Comercial, el Club de Futbol Reus Deportiu, entre d’altres, així com el suport del Consorci de Comerç Artesania i Moda de Catalunya.
L’àmbit d’actuació d’aquest projecte, tal i com va quedar palès en la presentació, serà extensiu a tota la ciutat. Un dels seus objectius principals serà promocionar de manera conjunta el teixit comercial i els serveis de la ciutat.
L’atractiu i potencial d’aquest projecte, segons la UBR, és que permetrà que els clients puguin acumular punts amb les seves compres, utilitzant una targeta física o bé una de virtual a través d’un telèfon intel·ligent. Aquests punts es podran bescanviar en altres establiments de la ciutat i en determinats serveis de l’Ajuntament.
La Unió de Botiguers preveu posar en funcionament la Targeta Ciutat en els propers mesos.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics