Ton Sans va iniciar el seu camí al món de les assegurances a la Reddis, a meitats dels anys vuitanta, i ha anat creixent en aquest sector que ara entén i domina. Els seus dos objectius són cuidar els clients i fer-ne de nous, una feina que sap fer i que fa amb passió. El Ton es va incorporar a Fabroker a finals de l’any 2015 i actualment és el responsable tècnic de Corporate grans empreses.
Ton, quines són les teves principals funcions ara mateix, com a home de Ferreson?
Diríem que sóc un home que porta dos barrets. Per un costat, aquell exclusivament comercial amb què tracto els meus clients, des de particulars fins a empreses, i també aquell amb què dono suport tècnic a l’àrea de Corporate.
El departament de Corporate ha crescut recentment, i de manera molt potent, amb la incorporació de l’Enric Gil. Què suposa per a vosaltres?
L’arribada de l’Enric Gil a Fabroker és molt important perquè fa evolucionar la corredoria amb una nova àrea de negoci, la de grans empreses, que nosaltres hem anomenat Corporate. Com a corredoria líder al mercat provincial, abastàvem quasi tots els espais, però a nivell empresarial ens faltaven grans comptes de prestigi, de gran volum i de grans empreses de referència a nivell provincial. L’Enric ens aporta això i ens arriba ple d’energia i experiència.
Es tracta, doncs, de potenciar una àrea que fins ara no teníeu prou a l’abast.
Comercialment teníem accés a l’àrea d’empreses, però no al nivell top amb les quals treballa l’Enric. Aquest mateix departament, el de Corporate, té altres noves cares, perquè també s’hi ha incorporat la Belén Guerrero, amb més de 25 anys d’experiència asseguradora en empreses, que gestionarà les tarifes de riscos, l’avaluació de criteris tècnics, el seguiment exhaustiu de les bases de dades, venciment, renovacions, etc. Així l’Enric podrà estar totalment centrat amb crèdit i caució que és la seva especialitat, i jo donant suport en els rams mes tècnics, la responsabilitat civil, el transport, l’avaria de maquinària, temes de construcció, contaminació, assumint la responsabilitat en la col·locació dels riscos a les companyies i aconseguint les millors ofertes pels clients.
Deies que no teníeu prou accés a grans empreses, que són les que ara voleu captar, però el teu departament treballa amb firmes molt importants.
I tant. Ens dediquem, per exemple, a les flotes de transports, i en aquest cas tenim un client molt important que és Transportes Oscar Toro, una de les empreses de transports de referència a nivell provincial. Tenim també entre nosaltres l’empresa Tallers Denis, amb què fa molts anys que hi treballo i que es dedica a la reparació, lloguer i manteniment de plataformes elevadores o grues. Igualment, estem treballant amb Ctaima que es dedica a l’organització empresarial des de l’àmbit de la consultoria.
Amb el camí recorregut fins ara per Fabroker, quins avantatges us suposa sortir al carrer?
Home, pensa que la corredoria té més de 30 anys, si a això li sumes el bagatge que té la gent que treballa aquí –i m’incloc entre ells– et suposa que quan arribes a una empresa i et presentes, el nom de fabroker, corredoria d’assegurances no és desconegut a ningú. Això comporta que t’escoltin i en aquest punt la feina ja és nostra, perquè hem de ser capaços de generar millors ofertes. I aquí entra aquell cicle, importantíssim, que passa per fer un client i fidelitzar-lo per arribar a tenir-ne uns quants, i parlo del meu cas, on els clients estan amb tu des dels inicis i et van renovant la seva confiança any rere any. Aquest és el millor símptoma que fas les coses mitjanament bé, oi?
Com definiries el tarannà de la gent que formeu aquest equip anomenat 'Els homes de Ferreson'?
Som, com totes les persones que treballen a Fabroker, molt solidaris. Quan algú aixeca la mà, la resta es preocupa per saber en què poden ajudar o col·laborar. Aquesta actitud ens va bé a tots, ens contagia d’il·lusió i de ganes de superació. Som el millor equip assegurador a la teva disposició...
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics