Felicitats
L'únic que no m'agrada és que et cuidin tan bé per fora, però per dins...que et donguin alcohol....queda molt glamorós però és verí.
Eva Sánchez és al capdavant de Arteon Perruquers, en què proposa 'una experiència emocional' als seus clients
"No és només una perruqueria, és una experiència". D'aquesta manera descriu Eva Sánchez el seu nou projecte en la trajectòria d'Arteon Perruquers, que acaba d'obrir perruqueria a tocar de la Biblioteca central. "Els clients fan un recorregut emocional, amb nosaltres", segueix. Aquest comença amb una anàlisi del cabell i la pell del client. "És quelcom que nosaltres fem des de fa anys, però que no es dóna habitualment a la nostra demarcació", matisa la perruquera. S'avalua el gruix dels cabells, la seva densitat, el color i fins i tot el greix que pugui tenir amb l'objectiu, si s'escau, d'establir un tractament únic per a cadascun dels clients que passa pel local. "Als nois us preocupa cada cop més l'alopècia", assenyala. Justa la fusta.
Una anàlisi capil·lar per començar
"No pateixis, tu tens bons cabells", em tranquil·litza a continuació. I és que els homes hem perdut la por a expressar "que us voleu sentir macos, que voleu agradar i agradar-vos, i nosaltres us escoltem". Aquesta ha estat, segons Sánchez, la seva millor escola. "Fa 22 anys que em dedico a aquest sector i el millor aprenentatge ha estat sempre donar la veu als clients", diu. Potser és per això que a Arteon l'atenció al públic masculí és "molt important". "Ara estan de moda les barbes, i aquí hem creat un espai únic per tractar-les", revela. Un espai, per cert, on et poden servir un cafè, una copa de cava o fins i tot un got de whisky mentre t'afaiten. "El que vull és que la gent que ens ve a veure se senti ben tractada", indica.
"Aquest és el meu projecte de maduresa, el que reflecteix la meva personalitat", segueix tot seguit. Ho diu perquè la decoració de la perruqueria "és una mica com jo, que barreja elements clàssics i moderns, fusta i ferro", fa constar. Això, afegit a un tracte personal "diferent", fa de la seva proposta quelcom "únic a la ciutat". La gran atracció, amb tot, és l'apartat on la Cori, una de les integrants del seu equip, "dissenya mirades". "Oi que diuen que els ulls són el mirall de l'ànima?", es pregunta. "Doncs no. La mirada no en té, d'expressió. Però les celles sí", sentencia tot indicant-me que em posi a les mans de l'experta.
La dissenyadora de mirades
"Fa 17 anys que treballo en això. Al principi no ho feia ningú", recorda la Cori. Per arribar a l'excel·lència actual, l'esteticista ha estudiat l'evolució de les celles d'homes i dones al llarg dels anys. I n'ha tret una conclusió. "Les celles dels nois són cada cop més fines, més femenines" expressa. Per contra, les d'elles són cada cop més "gruixudes i marcades, més com eren les masculines abans". La raó? "Potser és perquè en determinats cercles la dona ha de transmetre una imatge més agressiva, mentre que de l'home se'n promou un 'look' més proper, més suau, no tan rude com anys enrere". "A tu, però, per ser el primer dia, no et faré gaire cosa, que tens les celles boniques", em calma. Sortiré com nou.
Sánchez destaca també la seva aposta pels més petits de casa, per als quals s'ha dissenyat una secció del local en què poden fer anar tauletes i "connectar-se a Netflix". Més d'un pare i d'una mare que ho descobreixin voldran rebre la mateixa atenció, de ben segur. Una línia en què només es treballa "el color" dels cabells, un spa capil·lar i una zona de perruqueria orgànica complementen la seva oferta. "L'interès de la gent pels productes estètics ecològics està anant a més", indica. "Aquí hi fem cerimònies, per als cabells, hi fem rituals", descriu. Per tant, tot demana el seu temps, paciència i que el client es relaxi. "Quan són aquí, els donem intimitat perquè estiguin tranquils", subratlla.
A banda, el local de Arteon compta amb un parell de cabines per fer-hi tot tipus de tractaments d'estètica i salut i la possibilitat de fer-se la pedicura amb els peus submergits en una mena de recipient fet, atenció, amb pedra natural de riu. "Sóc al cel", aconsegueix dir una de les clientes que gaudeix del servei i a qui de passada fan un massatge. "He volgut anar més enllà, apostar per la qualitat i la formació del meu equip", assenyala. "L'exigència del públic ens obliga a millorar i a innovar", conclou.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics