Domiciliacio.
Voldria saber a nom de qui esta el contracte d'aigüe del carrer Riudoms nº 60 2º 2ª Reus.
Soc el propietari.
L'empresa no farà pagar cap recàrrec a aquests usuaris
Almenys una trentena de clients d'Aigües de Reus han rebut una carta d'impagament del servei quan tenen els rebuts domiciliats. Segons ha pogut saber Reusdigital.cat, l'empresa municipal ha detectat des del passat d'octubre el retorn dels rebuts de la mateixa entitat financera a causa d'un error en el codi facilitat pel mateix banc. A hores d'ara, doncs, Aigües de Reus està revisant un per un els rebuts retornats per verificar si l'origen de l'impagament és aquest error aliè tant al client com a l'empresa.
"En aquells casos en què es constati l'error, l'abonat només haurà de pagar l'import del consum i en cap cas les despeses afegides que implica l'impagament accidental", indiquen fons de l'empresa a Reusdigital.cat. Des d'Aigües de Reus, a més, demanen "disculpes" per les molèsties que aquest procés hagi pogut ocasionat, "provocat per una causa externa al consumidor i a l'empresa subministradora". Quan un rebut és retornat, Aigües de Reus inicia un procés automàtic d'impagament i envia una carta al client. Fins que aquests no han anat a reclamar a les seves oficines no s'ha pogut descobrir l'incident.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics